قیمت انواع سرامیک نمای ساختمان | پخش کننده سرامیک ارزان به بازار

قیمت انواع سرامیک کف تبریز نمای ساختمان را می توانید از نمایندگی ها و مراکز معتبری که سرتاسر کشور ایران وجود دارد مراجعه نماید و در میان تنوع بسیار بالا محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید و در صورت هرگونه سوال و مشکلی که در انتخاب خود دارید می توانید از راهنمایان و کارشناسانی که در این مراکز فعالیت می کنند راهنمایی بگیرد تا شما را در انتخاب درست شما یاری رسانند.

سرامیک استخری که در نمای بیرون ساختمان قرار می گیرد به دلیل این که بیشتر در معرض سرما و گرما و همچنین رطوبت قرار دارند باید از نوع درجه یک و با کیفیت بسیار بالای برخوردار باشند.

قیمت انواع سرامیک نمای ساختمان | پخش کننده سرامیک ارزان به بازار

لیست قیمت انواع سرامیک نمای ساختمان

لیست قیمت انواع سرامیک نمای ساختمانسرامیک کف خارجی و سرامیک های بکار برده شده در نمای ساختمان به دلیل این که بیش تر در معرض تغییرات سرد و گرم شدن هوا می باشند باید بسیار مقاوم تر و از درجه بالا تری نسبت به کاشی و سرامیک بکار برده شده در فضای داخلی ساختمان باشند.

وقتی ما در مورد کاشی ایرانی و سرامیک کردن ساختمان خود می شود بخش مهمی را کار را می تواند بستگی به اندازه سرامیک و همچنین نحوه چینش آن بستگی دارد. ابعاد استاندارد سرامیک و کاشی به طور معمول 60*30 و یا 90*30 می باشد و شما می توانید ابعاد کاشی و سرامیک خود را با توجه به نوع خاصی از کاشی و سرامیک کاری که مد نظرتان است انتخاب نماید و کاری به محبوبیت یک نوع کاشی و سرامیک خاص را نداشته باشید.

قیمت سرامیک در دیوار به دلیل این که در فضای بیرونی ساختمان قرار می گیرد و بیشتر در معرض رطوبت و تغییرات هوا بیشتر قرار دارد باعث می شود که از درجه بالای برخوردار باشد در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به کاشی های دیوار داخلی دارد.

خرید عمده کاشی و سرامیک ارزان قیمت

خرید عمده کاشی و سرامیک ارزان قیمتشاید تا به حال برای خرید سرامیک به مراکز عرضه این محصولات مراجعه نموده باشید و با اصطلاحاتی در مورد فلان سرامیک درجه یک است و دیگر سرامیک درجه دو است شنیده باشید و این سوال به ذهن شما خظور کرده است که منظور از درجه سرامیک چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که سرامیک ها با توجه به کیفیت آن ها درجه بندی می شوند و هر چه کیفیت سرامیک پایین تر باشد در نتیجه کیفیت آن نیز پایین تر است.
معمولا سرامیک های مورد استفاده در کف باید درجه 1 و 2 را دارا باشند و کاشی های که درجه پایین تری قرار دارند بر روی دیوار نصب می گردند. کاشی های که برای کف استفاده می شوند می توانند بر روی دیوار نیز نصب گردند اما نمی توان کاشی های که بر روی دیوار نصب میشوند بر روی کف نیز نصب نمود طبق دلایلی که بیان شد.

قیمت سرامیک دیواری ارزان قیمت تر از سرامیک های مورد استفاده در کف می باشد.

توزیع سرامیک نمای ساختمان به قیمت کارخانه

توزیع سرامیک نمای ساختمان به قیمت کارخانهشما می توانید از راه های مختلفی بهترین کاشی و سرامیک خود را برای ساختمان خود انتخاب و خریداری نماید. یکی از راه های شناخت کیفیت کاشی و سرامیک مشاهده درجه سائیدگی آن است که با کلمه اختصاری PEI مشخص می شود که بر روی جعبه انواع کاشی و سرامیک قید می شود. این درجه بندی که بیان خواهیم نمود برای کاشی های براق است و مربوط به کاشی های مات نمی باشد. در واقع می توان گفت PEI مقاومت کاشی و سرامیک براق را در برابر سائیدگی و مقاوم بودن در کاشی و سرامیک کف نشان می دهد. کاشی و سرامیک های که PEI آن ها III و یا IV می باشد مناسب کف ساختمان هستند.و اگر درجه بالاتری بخواهید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک

نمایندگی فروش کاشی و سرامیک شما می توانید از راه های مختلفی بهترین کاشی و سرامیک خود را برای ساختمان خود انتخاب و خریداری نماید. یکی از راه های شناخت کیفیت کاشی و سرامیک مشاهده درجه سائیدگی آن است که با کلمه اختصاری PEI مشخص می شود که بر روی جعبه انواع کاشی و سرامیک قید می شود. این درجه بندی که بیان خواهیم نمود برای کاشی های براق است و مربوط به کاشی های مات نمی باشد. در واقع می توان گفت PEI مقاومت کاشی و سرامیک براق را در برابر سائیدگی و مقاوم بودن در کاشی و سرامیک های کف نشان می دهد. کاشی و سرامیک های که PEI آن ها III و یا IV می باشد مناسب کف ساختمان هستند.و اگر درجه بالاتری بخواهید باید هزینه بیشتری را پرداخت نماید.

شما می توانید برای تهیه و خرید جدیدترین مدل سرامیک دیوار پذیرایی و سایر کاشی و سرامیک مورد نظر خود می توانید به صورت حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروشی که در سرتاسر کشور این محصولات ساختمانی را عرضه می دارند مراجعه نماید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید و اگر شما اطلاع چندانی از درجه مقاومت کاشی و سرامیک براق و سایر ویژگی های مورد نیاز انتخاب یک محصول را ندارید می توانید از راهنما و کارشناسانی که در این مراکز فعالیت می کنند راهنمایی بگیرید و همچنین اگر از جمله افرادی هستید که در طول روز به دلیل مشغله کاری که دارید نمی توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید می توانید خرید اینترنتی سرامیک دیوار و سایر محصولات مورد نیاز خود در هر ساعت از شبانه روز اقدام نماید.