آشنایی با تخت خواب نوزاد

میزان مرگ و میر نوزادان مرتبط با خواب در سال های اخیر ثابت مانده است اگرچه اکثر والدین از توصیه های خواب ایمن آگاه هستند، موانعی برای پایبندی به آن، از جمله عدم دسترسی به تخت خواب ایمن، همچنان وجود دارد.

تخت نوزاد کنار مادر یکی از بهترین نوع محصولات می باشد هدف از این مطالعه توصیف دانش و عملکرد والدین در مورد وضعیت خواب نوزاد، اشتراک تخت، استفاده از پستانک، و شیوه های تغذیه قبل و بعد از دریافت تخت رایگان و آموزش خواب ایمن بود.

​​خانواده های پرخطر را در واشنگتن، ایندیانا، و واشنگتن دی سی ثبت نام کرد و تخت خواب و آموزش خواب ایمن را برای آنها فراهم کرد والدین نظرسنجی ها را قبل از (“قبل از تولد” و “پس از زایمان”) و 1 تا 3 ماه پس از دریافت تخت نوزاد تکمیل کردند.

تجزیه و تحلیل توصیفی و دو متغیره تکمیل شد 3303 بررسی قبل از تولد، 1483 بعد از زایمان و 1729 بررسی پیگیری جمع آوری شد.

دانش والدین از وضعیت تخت نوزادی توصیه شده نوزاد از 76 درصد (قبل از تولد) و 77 درصد (پس از زایمان) به 94 درصد پس از دریافت تخت نوزاد بهبود یافته است.

استفاده در نظر گرفته شده از وضعیت قرارگیری به پشت از 84 درصد (قبل از تولد) و 80 درصد (پس از زایمان) به 87 درصد پس از مداخله افزایش یافت.

اگر چه تنها 8 درصد از والدین قصد داشتند در زمان بارداری از تختخواب مشترک استفاده کنند، اما 38 درصد از والدینی که پس از تولد نوزاد گهواره را دریافت کردند، گزارش کردند که شب قبل از تختخواب مشترک استفاده کرده بودند.

این میزان پس از مداخله به 16 درصد کاهش یافت. 90 درصد گزارش کردند که نوزاد پس از مداخله در گهواره می خوابید، در مقایسه با 51 درصد پس از زایمان در تغییر دانش و شیوه ها در اکثر شرکت کنندگان در معرض خطر با توجه به قرار دادن نوزاد به پشت در تخت خواب برای خواب موفق بود.

توزیع تخت خواب نوزاد و آموزش خواب ایمن بر دانش و شیوه های مربوط به خواب ایمن تأثیر مثبت می گذارد.

از زمان راه اندازی کمپین بازگشت به خواب در سال 1994، میزان سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

علیرغم این پیشرفت فوق العاده، ایالات متحده همچنان در رتبه 49 در میان کشورها در نرخ کلی مرگ و میر نوزادان قرار دارد ، و SIDS (ICD 10 R95) علت اصلی مرگ و میر برای نوزادان یک ماهه تا یک ساله است.

علاوه بر این، کالای خواب نوزاد می تواند به شما برای دارا بودن یک خوابی بسیار خوب و راحت برای نوزاد شما کمک بسیار شایانی نماید و میزان سایر علل مرگ ناگهانی و غیرمنتظره نوزاد در محیط های خواب (یعنی مرگ های مرتبط با خواب)، مانند خفگی تصادفی یا خفه شدن در رختخواب (ICD 10 W75) و مرگ های نامخص (ICD 10 R99) است افزایش می یابد.

در حال حاضر، حدود 4000 مرگ سالانه در ایالات متحده به SIDS و سایر مرگ و میرهای مربوط به خواب نوزادان نسبت داده می شود.

  • منابع:
    1. Evaluation of Bedtime Basics for Babies: A National Crib
  • تبلیغات: 
  1. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
  2. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  3. بازار خرید و فروش ابزار دست دوم طلا سازی
  4. تقویت موی سر با استفاده از زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.