۵ دلیل برای داشتن قابلمه گرانیتی سایز 40 که جزو کاربردی ترین سایز محسوب می شود!

با وجود گزینه های بسیار زیاد ظروف آشپزی که امروزه در بازار موجود است، گاهی اوقات انتخاب قابلمه و تابه ایمن بسیار دشوار است.

به نظر می‌رسد که ظروف گرانیتی دوباره در حال افزایش است، اما آیا استفاده از این مواد ایمن‌تر شده است؟

هنگامی که قابلمه گرانیتی سایز 40 برای اولین بار وارد بازار شد، مردم از عوارض جانبی بالقوه بسیار خطرناکی که برخی از مواد آن می توانند داشته باشند بی اطلاع بودند.

بنابراین، آیا هنوز هم از این مواد شیمیایی استفاده می شود؟ آیا استفاده ازقابلمه گرانیتی سایز 40 ایمن است؟ به طور خلاصه، هنوز قابلمه گرانیتی حاوی این مواد شیمیایی وجود دارد.

با این حال، گزینه های زیادی نیز وجود دارد که کاملاً بدون سرب، PTFE و PFOA هستند این باعث می شود استفاده از آنها کاملاً ایمن و به همان اندازه کارآمد باشد.

قابلمه

بنابراین، شما به طور معمول در یک مجله یا پست وبلاگ پیمایش می کنید و با قابلمه ها و تابه های گرانیتی مسحورکننده روبرو می شوید. به طور طبیعی، اولین افکار شما “غیر قابل قبول” خواهد بود!

اما، وقتی به قیمت نگاه می کنید، هزینه آن تقریباً به اندازه قابلمه ها و تابه های معمولی است. چه طور ممکنه؟ گرانیت فقط برای افراد ثروتمند و مشهور در نظر گرفته شده است، اینطور نیست؟

خوب، متأسفانه، اصطلاح “ظروف گرانیتی” تا حدی گمراه کننده است هیچ ربطی به سنگ گرانیت زیبای مورد استفاده برای میز آشپزخانه و زیر لیوانی نوشیدنی ندارد بنابراین، به طور خودکار آن را به عنوان گران نیست.

ظروف گرانیتی به هر نوع قابلمه یا تابه ای گفته می شود که دارای پوشش گرانیتی خاصی باشد.

مواد واقعی که از آن ساخته می شود از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است این قابلمه ها و تابه ها همگی نچسب بوده و خاصیت رسانایی و نگه داری عالی دارند.

انواع قابلمه گرانیتی:

اکنون، چند نوع مختلف ظروف پخت و پز وجود دارد لازم به ذکر است که شما ظروف پخت و پز ساخته شده از سنگ گرانیت را تهیه می کنید با این حال، اینها چیزی نیست که ما امروز در مورد آن بحث می کنیم.