یک زن لباس زنانه ورزشی در شب عروسی پسرش پوشید

با وجود برندهایی مانند SPARK که لباس زنانه ورزشی متوسط را در دسترس قرار می‌دهند، زنان مسلمان اکنون می‌توانند راحت‌تر وارد ورزش شده و در آن شرکت کنند.

“واقعاً با اعتبار سفر نمی کنم، من فقط تمام حقوقم را پرداخت کردم … در این مورد از من نقل قول کنید، چیزهای بیشتری برای اثبات دارم.”

اگر نقل قول بالا را می شناسید، یا از «هوسل و انگیزه» نیپسی هاسل است یا به این دلیل که مگان راپینو پس از قهرمانی در جام جهانی آن را نقل کرده است. این یک انتخاب گویا است، با لایه‌ای از معنای برابری برای خواننده دقیق، و همچنین چیزهای زیادی در مورد دنیای دو و میدانی زنان در سال 2019 می‌گوید.

از قهرمانی تیم ملی زنان ایالات متحده در جام جهانی تا کوکو گاوف 15 ساله که ونوس ویلیامز را از ویمبلدون حذف کرد، دوومیدانی زنان امسال لحظات درخشانی داشت. صنعت خرده‌فروشی می‌خواهد در آن مشارکت کند.

بر اساس داده های Euromonitor International، ارزش بازار پوشاک ورزشی زنان در سال 2018، 26.8 میلیارد دلار بود، در حالی که این رقم برای کل بازار پوشاک ورزشی 80.1 میلیارد دلار بود.

این امر باعث شده تا بازیکنان اصلی لباس ورزشی تمرکز بیشتری را به بازار زنان معطوف کنند، بازاری که کوچکتر است و فرصت رشد بیشتری را نشان می دهد.

زنان همچنین جنبش ورزش ورزشی را رهبری می‌کنند، که فکر بسیاری از مصرف‌کنندگان در مورد لباس‌های ورزشی و در نتیجه نحوه طراحی خرده‌فروشان محصولات خود را تغییر داده است.

در حالی که زنان در گذشته توسط خرده فروشان دو و میدانی به طور کامل نادیده گرفته نمی شدند، لباس های ورزشی به طور سنتی بازار مردانه بود. از بسیاری جهات هنوز هم همینطور است.

فکر می‌کنم برای مدت طولانی برندهای ورزشی می‌گفتند: «ما می‌توانیم آن را کوچک و صورتی کنیم و این برای مصرف‌کننده زن به اندازه کافی خوب خواهد بود.» و به اندازه کافی خوب دیگر به اندازه کافی خوب نیست.