کیف لوازم آرایشی فانتزی موجب انفجار یک تاکسی در هند شد

برای سفرهای سازمان یافته، کیف لوازم آرایشی فانتزی چند محفظه ای Bey-Berk با الهام از کلاسیک را نمی توان شکست داد. محفظه اصلی جادار شامل یک جیب کوچک زیپ‌دار و حلقه‌های الاستیک برای نگه‌داشتن برس‌ها و ابزارهای زیبایی است.

در حالی که سه جداکننده داخلی قابل جابجایی باعث می‌شود تا محصولات شما منظم و راحت پیدا شوند. قاب چرم مصنوعی را نیز می‌توان به صورت مونوگرام درآورد تا جلوه‌ای از زرق و برق‌های رترو داشته باشد.

اگر فضای پیشخوان ندارید، کیف لوازم آرایشی سازمان دهنده شخصی L.L. Bean پاسخ همه دعاهای شما در زمینه لوازم آرایشی است. این سازمان دهنده زیبا با تعداد زیادی جیب، محفظه، زیپ و حتی یک آینه توکار طراحی شده است.

اما بهترین بخش؟ وقتی باز است، روی دستگیره در، میله حوله یا قلاب می‌بندد و به‌طور عمودی آویزان می‌شود تا همه وسایل ضروری شما قابل مشاهده و در دسترس باشند. حتی در نه رنگ و طرح شیک موجود است.

برای افرادی که نمی توانند بی وقفه در کیف آرایش خود در جستجوی آن مداد چشم ریز بگردند، این اختراع نابغه وجود دارد: Lay-n-Go Cosmo. وقتی در حال حرکت هستید.

به یک کیسه مسافرتی تبدیل می‌شود که همه وسایل شما را در خود نگه می‌دارد، اما وقتی به مقصد می‌رسید، در یک تشک 20 اینچی باز می‌شود تا بتوانید همه چیز را به یکباره ببینید.

حتی یک لبه برجسته برای جلوگیری از غلتیدن، یک جیب زیپ‌دار برای نگهداری ایمن، و یک بند الاستیک داخلی برای نگه‌داشتن برس‌ها و سایر لوازم آرایشی لوله‌ای شکل وجود دارد. اوه، و در صورت ریزش قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

علاوه بر یک جیب لغزنده داخلی با حلقه‌های الاستیک مناسب سازمان، کیت خود بالشتک همچنین دارای دو کیسه مشبک کاملا جداشدنی با بسته شدن زیپ است، بنابراین همه چیز در جایی که شما بعد از تمرین به آن نیاز دارید درست خواهد بود.