کاشی سرامیک اصفهان ارزان خرید و فروش را کم کرده و ساخت و ساز را افزایش داد

فرآیند جدید قالب گیری تزریق میکرو ما که برای کاربرد در فناوری تجهیزات پزشکی طراحی شده است، به ویژه در اینجا مناسب است.

ما فرآیندهای تولید کاشی سرامیک اصفهان ارزان را متناسب با نیازهای ساخت و ساز فردی و در عین حال ملاحظات اقتصادی را در نظر می گیریم: پرس خشک، اکستروژن و قالب گیری تزریقی (CIM).

ما اولین تولید کننده سرامیک در اروپا هستیم که جایزه تامین کننده بوش 2009/2010 را در رده “مواد و قطعات” برای خدمات تولید و لجستیک دریافت کرده ایم. راه حل های کارآمد و دانش تخصصی ما توسط گواهینامه های مختلف تأیید شده است.

خواه مهدکودک ها، مدارس ابتدایی و متوسطه یا دانشگاه ها: چشم انداز آموزش بین المللی در حال بازسازی است. مفاهیم آموزشی مدرن به این واقعیت پاسخ می دهند که یادگیری برای همه متفاوت است.

بنابر این ساختمان های آموزشی از فضاهای آموزشی به فضاهای آموزشی و زندگی تبدیل می شوند. یک طراحی داخلی باز و منعطف با مناطق مشارکتی بزرگ، یادگیری را تشویق می کند، به مطالعه روزمره شادی می بخشد و به رفاه کمک می کند.

طرح‌های معماری مدرن راه‌ها، مکان‌ها و چشم‌اندازهای خلاقانه یادگیری را برای ساختمان‌های جدید مدارس و دانشگاه‌ها از این نظر طرح‌ریزی می‌کنند. شرکای قوی برای پروژه های ساختمانی موفق مواد و سطوحی هستند که مستحکم، بادوام و سالم هستند: کاشی های سرامیکی از Agrob Buchtal.

انتخاب مصالح ساختمانی مناسب در ساختمان‌های آموزشی ضروری است، زیرا استفاده فشرده و با زمان، مانند استراحت، نیازهای زیادی را برای انعطاف‌پذیری مصالح ایجاد می‌کند.

به همین دلیل، کاشی و سرامیک به وضوح برای ساختمان های آموزشی مد شده است. آنها بسیار قوی و در عین حال بسیار متنوع هستند. در سرسراها، راهروها، سفره خانه‌ها، آشپزخانه‌ها، کلاس‌های تخصصی و محوطه‌های حیاط مدرسه، کاشی‌های سرامیکی نشان می‌دهند که چگونه می‌توان موضوع اتصال داخل و خارج از خانه را به راحتی بیان کرد.