وجود سگ نگهبان در مدارس

در حالی که برخی می گویند ایمنی مدارس به تفنگ، دوربین یا زنگ هشدار در کلاس های درس بستگی دارد، مارک گومر و کریستی شیلر فکر می کنند سگ نگهبان آموزش دیده خاص باید در جلوگیری از خشونت در مدارس اهمیت دهند.

شرکت انتفاعی گومر یک سگ کشف کننده اسلحه و مواد مخدر را برای گشت زنی در سالن های دبیرستان اوهایو فرستاده است، در حالی که شیلر در حال راه اندازی یک موسسه غیرانتفاعی در هیوستون است تا سگ های آموزش دیده را به صورت رایگان به مدارس بدهد.

برنامه های آنها هنوز در مراحل ابتدایی است، بنابراین سؤالاتی در مورد سگ سرابی که می توانند حواسشان را پرت کنند، بترسانند یا بچه ها را دچار عطسه کنند، باقی می ماند.

اما آنها فکر می کنند که می توانند ایده های خود را برای کمک به مدارس در سراسر کشور در ایمن ماندن پرورش دهند.

اولین سگ ایمنی تمام وقت گومر یک چوپان هلندی یک ساله به نام آتیکوس است که در سال تحصیلی جاری در دبیرستان اوک هیلز در شهر گرین در جنوب غربی اوهایو مشغول به کار شد.

گومر، یکی از مالکان آموزش سنگ قیمتی موفقیت آمریکایی در بریج تاون، اوهایو، گفت که این سگ قبل از تعطیلات تابستانی در مدرسه آموزش دیده است.

به عنوان بخشی از برنامه سگ محافظت از مدرسه شرکت، آتیکوس در حین کار با گروه‌های موسیقی راهپیمایی و زنگ مدرسه و برخورد صدای کتاب‌ها به کمد آشنا شد.

گومر، که حدود 8000 سگ را در طول 20 سال تربیت کرده و سه فرزند در منطقه مدرسه دارد، پس از کشته شدن 20 دانش آموز و شش معلم در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون، کان، سگ را پیشنهاد کرد.

در اعتراضات گسترده در سراسر چین، اهداف فراتر از کاهش قوانین کووید است
آتیکوس دانش‌آموزان، والدین، معلمان و سرپرست منطقه تاد یوهی را به خود جلب کرده است، که در ابتدا نگران بود که مردم در مورد اینکه او 10000 دلار برای یک روفرشی کشدار خرج کند چه فکری می‌کنند.

او گفت که گومر با والدین و اساتید زیادی صحبت کرده است و آنها می گویند که این پول به خوبی خرج شده است.

آتیکوس روزهایش را با دو نگهبان در بند می گذراند و شب با جان استودارد به خانه می رود. پیام‌هایی که برای استودارد گذاشته شده بود، بلافاصله برگردانده نشدند.

  • منابع:
    1. School safety: Use guard dogs, not guns
  • تبلیغات: 
  1. طراحی آینده ی لوله پلی اتیلن
  2. مرکز فروش تاپ ورزشی زنانه به صورت عمده
  3. خرید مستقیم پارچه لگ طرح دار ترک
  4. بینش معنادار درمورد استفاده از رنگ ها