میزان مصرف شیر روزانه و فرآورده های لبنیانی

262 آزمودنی زن و مرد برای نظرسنجی سال 2011 در مورد رابطه بین انگیزه یادگیری، استراتژی و شخصیت از دانش آموزان دبیرستانی شرکت کننده در نظرسنجی سال 2009 با پیگیری و تأیید حضور در مدرسه انتخاب شدند و عادات مصرف شیر آنها نسبت به این 2 مورد بدون تغییر بود.

برای اطلاع از این موضوع که یک لیتر شیر چند لیوان است می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

سال ها. همه دانش آموزان دبیرستانی شرکت کننده در سال 2009 در دبیرستان های مختلف شرکت کردند و پیگیری آنها دشوار بود. این نظرسنجی در جولای 2011 انجام شد.

آزمودنی ها پس از امضای یک نسخه کتبی از اطلاعات در این مطالعه شرکت کردند. این مطالعه توسط هیئت بازبینی نهادی دانشگاه هانام (03-2013) تایید شد.

مصرف شیر و فرآورده های شیر
میزان مصرف شیر و فرآورده های شیر در بین شرکت کنندگان در سال 2009 با رکورد رژیم غذایی به دست آمد که به مدت 3 روز شامل دو روز هفته و یک روز آخر هفته انجام شد [9].

برای دانستن اینکه یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه مناسب است می توانید اطلاعات خود را کاملتر نمایید.

به آزمودنی ها دستور داده شد که رکورد رژیم غذایی خود را با دریافت انواع شیر و فرآورده های شیری مانند شیر سفید، شیر طعم دار، ماست مایع، ماست کشک و پنیر به مدت 3 روز تکمیل کنند.

کل دریافت کلسیم با استفاده از برنامه تجزیه و تحلیل تغذیه به کمک کامپیوتر (CAN) pro 3.0 که توسط انجمن تغذیه کره توسعه یافته است، محاسبه شد.

برای رشد تجارت و سرمایه گزاری می توانید با ورود به سایت اراد برندینگ به راحتی با مشاوران متخصص در این حوضه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

کل دریافت کلسیم با مصرف مرجع رژیم غذایی کره (KDRI) [2] برای سن هر شرکت کننده مقایسه شد.

پس از اینکه آزمودنی ها بر اساس مصرف روزانه شیر و فرآورده های شیر به سه گروه، گروه کم (2/60 گرم در روز ≤)، گروه متوسط (9/150-3/60 گرم در روز) و گروه بالا (0/151 گرم در روز ≥) تقسیم شدند.

بین دریافت روزانه شیر و فرآورده های شیر و عملکرد تحصیلی تعیین شد.

برای فهمیدن و کاربرد انواع محصولات نظیر وایتکس و آلومینیوم می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

در سال 2011، عادات مصرف روزانه شیر در میان دانش‌آموزان دبیرستانی با پرسش از نحوه نوشیدن شیر سفید در سال گذشته با پاسخ‌های زیر مورد بررسی قرار گرفت: بیش از یک فنجان در روز، پنج تا شش فنجان در هفته، سه تا چهار فنجان در هفته. یک تا دو فنجان در هفته یا کمتر از یک فنجان در هفته.

  • منابع:
    1. Relationships between milk consumption and academic performance, learning
  • تبلیغات: 
    1. رفع با زرشک امکان پذیر شد!
    2. پخش پارچه لگ نخی کیلویی بدون واسطه
    3. شرکت پخش ساک ورزشی زنانه باکیفیت
    4. قیمت بهترین مدل ابزار طلاسازی