لیست اسامی مراکز نمونه عرضه لوله و اتصالات پلی اتیلن گازی در سراسر کشور

این سیستم اتصالات لوله در سیستم های گازی بدون فشار مورد استفاده قرار می گیرد که در آن یک لب بند به درستی پروفیل شده، وظیفه پایداری و محکم بودن اتصال را بر عهده دارد.

اینها اتصالات سوکت هستند که در آن انتهای لخت لوله و اتصالات پلی اتیلن گازی با یک واشر تا عمق مشخصی در سوکت تعبیه شده است. در سیستم های فاضلاب داخلی از لوله هایی با قطر 32 میلی متر تا 160 میلی متر استفاده می شود که این اتصالات به راحتی برچیده می شوند.

هنگام اتصال لوله ها بدون برش، درزگیر و انتهای لوله را با روان کننده بپوشانید، عمق جاسازی را با نوک نمد مشخص کنید (تقریباً 0.5-1.0 سانتی متر کمتر از عمق سوکت) و لوله را به صورت محوری فشار دهید.

لوله

انتهای لوله های بریده شده قبل از وارد کردن آنها به رابط باید با زاویه حدود 30 درجه اریب شوند در مورد اتصالات زاویه ای می توان قطعات آن را آزادانه چرخاند تا موقعیت صحیح را به دست آورد.

در بخش های پیچیده نصب، قبل از مونتاژ نهایی آن، پس از برداشتن واشرها، ارزش آن را دارد که اتصالات اولیه را انجام دهید.

این به شما امکان می دهد آزادانه اتصالات را اصلاح کنید و ترکیب بهینه اتصالات و طول بخش های لوله را برای اطمینان از شیب مورد نیاز انتخاب کنید.

همچنین در صورت لزوم می توان لوله های موجود را برش داد و مثلاً یک انشعاب اضافی بدون ایجاد مزاحمت در بقیه قسمت های نصب ایجاد کرد.

پس از تعیین محل تعبیه سه راهی، قسمت نسبتاً بزرگی از لوله را برش می دهیم، سه راهی را از یک طرف وارد می کنیم و از طرف دیگر قسمتی از لوله را با یک سوکت روی آن قرار می دهیم که اتصال با لوله قدیمی را تضمین می کند. نصب و راه اندازی.

اتصالات چین دار:
این یکی از راحت ترین راه ها برای مونتاژ اتصالات لوله است که نیازی به استفاده از ابزارهای تخصصی ندارد.

برای لوله های ساندویچی محبوب از نوع PEX-Al.-PE، پلی اتیلن PE (برای آب سرد) و لوله های مسی استفاده می شود. اتصال با بستن آستین فنری روی لوله با سفت کردن مهره انجام می شود.