زمان اکتسابی هر برش از دفتر ۱۰۰ برگ طلقی با استفاده از برش میانی در تولیدی ها

داده‌های fMRI در دفتر ۱۰۰ برگ طلقی به روش استاندارد با استفاده از نرم‌افزار نگاشت پارامتریک آماری SPM12 Wellcome Trust Center for  که بر روی MATLAB پیاده‌سازی شده است، تجزیه و تحلیل شد. 

زمان اکتساب هر برش با استفاده از برش میانی به ترتیب زمانی به عنوان مرجع برای تصاویر کاربردی تصحیح شد.

ما از نظر فضایی هر جلد را با اولین جلد اجراهای متوالی مجدداً تنظیم کردیم و یک حجم متوسط ​​به دست آمد.

آستانه حرکت سر را در طول یک اجرا به صورت زیر تنظیم می کنیم: در یک جابجایی 2 میلی متر در هر یک از سه جهت، و یک چرخش 1.4 درجه حول هر یک از سه محور است.

دفتر

این آستانه ها به طور تجربی در مطالعات قبلی ما تعیین شدند.

 اگر یک اجرا شامل یک یا چند تصویر بیش از این آستانه می‌شد، تصویر بیرونی را با یک تصویر درون‌یابی شده جایگزین کاغذ دفتر می‌کردیم که میانگین زمانی عکس‌های قبلی و دومی بود، و دوباره روند هم‌ترازی را انجام دادیم.

 داده‌های تراز مجدد هر 3 میلی‌متر از کاغذ تولیدی دفتر ۱۰۰ برگ طلقی با استفاده از درون‌یابی B-spline درجه هفتم تغییر شکل داده شدند.

تصویر ساختاری هر فرد با میانگین تصویر عملکردی تولید شده در طول تنظیم مجدد بر روی کاغذ دفتر ۱۰۰ برگ طلقی مطابقت داده شد.

تصویر ساختاری حاصل از نظر فضایی به فضای استاندارد مغز که توسط موسسه عصبی مونترال (MNI) با استفاده از نسخه توسعه‌یافته الگوریتم تقسیم‌بندی یکپارچه با تنظیم نور تعریف شده است، نرمال شد.

این یک مدل مولد است که تقسیم بندی بافت، تصحیح سوگیری و نرمال سازی فضایی را در یک مدل واحد ترکیب می کند.

میدان تغییر شکل حاصل برای هر تصویر عملکردی دوباره تراز شده اعمال شد تا با تبدیل غیر خطی نرمال شود.

سپس تمام تصاویر عملکردی نرمال شده با استفاده از یک هسته گاوسی ایزوتروپیک با عرض کامل 9 میلی متر در نصف حداکثر (FWHM) صاف شدند نویز فرکانس پایین با فیلتر بالا گذر در 1/128 هرتز حذف شد.