داغ شدن پودر لباسشویی سپید به صورت خشک سبب آتش سوزی می شود

ما در نظر می گیریم که تولیدکنندگان چقدر در مورد موادی که استفاده می کنند شفاف هستند ما همچنین در نظر می گیریم که بازیافت بسته بندی چقدر آسان است و چه مقدار اطلاعات در مورد قابلیت بازیافت روی بسته بندی داده شده است و ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا خود بسته بندی از مواد بازیافتی ساخته شده است و یا قابل پر کردن مجدد است.

امروزه پودر لباسشویی سپید به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا می توانند به طور خودکار در ماشین لباسشویی اندازه گیری شوند، نرمی، ضد الکتریسیته ساکن، انعطاف پذیری به پارچه ها، ملایم بودن برای چشم و پوست و پخش شدن خوبی در آب نشان دهند.

از آنجا که در هنگام استفاده مصرف می شود، فروش مواد شوینده لباسشویی یک تجارت نسبتاً بزرگ است انواع یا مارک‌های مختلفی از مواد شوینده لباس‌شویی فروخته می‌شود، که بسیاری از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی به عنوان امتیاز فروش هستند.

ترکیب شوینده لباسشویی ترکیبی فرموله شده از مواد خام است که می تواند بر اساس خواص و عملکرد آنها در محصول نهایی به انواع مختلفی طبقه بندی شود. کلاس‌های مختلف مواد اولیه سورفکتانت‌ها، سازنده‌ها، سفیدکننده‌ها، آنزیم‌ها و مواد جزئی هستند که کثیفی، لکه‌ها و خاک را از سطوح یا منسوجات پاک می‌کنند و حس و بوی مطبوعی به آن‌ها می‌دهند.

خواص فیزیکی و شیمیایی سورفکتانت ها آنها را برای اهداف شستشو مناسب می کند. مواد شوینده لباسشویی به طور سنتی جامد پودری یا دانه ای بوده است.

اما استفاده از شوینده های مایع لباسشویی در طول سال ها به تدریج افزایش یافته است و این روزها استفاده از مواد شوینده مایع برابر یا حتی بیشتر از مواد شوینده جامد است. این مقاله مروری تاریخچه، ترکیب، انواع، مکانیسم، مصرف، اثرات زیست محیطی و مصرف مواد شوینده لباس را شرح می دهد.

شوینده لباسشویی از طریق علم، لباس تمیزتر را نوید می دهد: این غلات و پودرهای فوق العاده پیچیده باید کثیفی، لکه ها و بوها را از پارچه پاک کنند و سپس بدون آسیب رساندن به لباس، ماشین لباسشویی، پوست یا محیط، شستشو دهند.