تلویزیون سامسونگ که می تواند مانند جاروبرقی خانه را تمیز کند

بهترین برای فیلم و تلویزیون HD – سیستم های سینمای خانگی
طرفداران:
بهترین گزینه برای تجربه صدای فراگیر واقعی
به شما امکان می دهد صدا را به شیوه ای سینما خانگی اسنوا تجربه کنید، با جلوه های صوتی که از جلو، به طرفین و از پشت شما می آیند.
معایب:
اجزای زیاد به معنای شلوغی بیشتر و همچنین سیم های عقب (اگرچه مدل های بی سیم در دسترس هستند)
فرآیند راه اندازی می تواند برای دستیابی به بهترین نتیجه بیشتر درگیر باشد
سیستم های سینمای خانگی معمولاً به شکل پخش کننده بلوری یا دی وی دی همراه با یک آمپلی فایر و چندین بلندگو هستند. اینها معمولاً صدای فراگیر ‘5.1’ به شما می دهند.

به راحتی می توانید با مقایسه قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم این محصول را تهیه نمایید.

“5” به پنج بلندگوی اصلی اشاره دارد: دو بلندگو پشت سر شما در سمت راست و چپ قرار گرفته اند و سه بلندگوی جلو که به چپ، راست و مرکز تلویزیون می روند. “1” تعداد ساب ووفرها را نشان می دهد. اگرچه 5.1 رایج ترین راه اندازی است، سیستم ها می توانند به اندازه 2.1 فشرده و به اندازه 9.2 گسترده باشند.

همچنین می‌توانید سیستم‌های صدای فراگیر را با واحد تقویت‌کننده (یا «گیرنده») خریداری کنید، البته نه پخش‌کننده بلوری یا دی‌وی‌دی، اما این بسته کامل است که معمولاً «سیستم سینمای خانگی» نامیده می‌شود. اگر قبلاً یک پخش کننده دارید، احتمالاً خرید یک سیستم صدای فراگیر ارزان تر خواهد بود.

با این حال، به دقت بررسی کنید که جاروبرقی رباتیک سامسونگ در آن گنجانده شده است، زیرا برخی از تولیدکنندگان و خرده فروشان از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنند.

اکثر فیلم های بلوری با فرمت صوتی چند کاناله مانند دالبی دیجیتال ضبط می شوند. برخی از فیلم‌ها و برنامه‌های نمایش داده شده در تلویزیون نیز با صدای فراگیر ضبط می‌شوند.

بسیاری از آنها را می توان در کانال های فیلم Sky و سایر کانال های با کیفیت بالا (HD) یافت – برای یافتن آنها، به دنبال آرم Dolby Digital یا ‘DD’ در راهنمای برنامه یا در گوشه صفحه باشید.

اگر نمی‌خواهید کابل بلندگو در اتاق نشیمن‌تان بیفتد، می‌توانید سیستمی با بلندگوهای عقب بی‌سیم انتخاب کنید. این سیستم از فرستنده رادیویی استفاده می کند تا بلندگوهای عقب بتوانند صدا را از آمپلی فایر دریافت کنند.

با این حال، همچنان قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت بسیار مقرون به صرفه است.

 

  • منابع:
    1. Soundbars vs home cinema systems: which is best

  • تبلیغات: 
    1. مردی با فروختن پالتو پوست ترک باستانی میلیاردر شد
    2. پخش پارچه لگ نخی کیلویی بدون واسطه
    3. کارخانه تولید ساک ورزشی زنانه مخصوص بدنسازی
    4. فروش عمده و تکی قلم های ستاره زن در بازار شمال کشور