تجارت سنگ ساختمانی هرسین شما را صاحب رویا هایتان خواهد کرد

در برابر دماهای شدید مقاوم است، با طول عمر 100 سال و نفوذ ناپذیری بالا، عملکرد قابل اعتماد را در هر شرایط آب و هوایی تضمین می کند. تنوع آن در شکل ها، اندازه ها و بافت ها امکان ترکیب های متعددی را فراهم می کند که معماران را دعوت می کند تا جنبه خلاقانه خود را بیدار کنند.

ما فهرستی از 7 خانه نمونه که از تخته سنگ ساختمانی هرسین به عنوان مواد بسته بندی استفاده کرده اند، گردآوری کرده ایم تخته سنگ ساختمانی هرسین  یک گزینه عالی برای عایق کاری حرارتی بیرونی خانه است. به عنوان یک مانع طبیعی عمل می کند و در برابر ناملایمات آب و هوایی محافظت می کند.

علاوه بر این، ترکیب عایق حرارتی خارجی و محفظه هوای تهویه شده باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود و آسایش حرارتی خانه را بهبود می بخشد.

پانل های حرارتی: از خواص حرارتی تخته سنگ می توان برای تبدیل نور خورشید به انرژی استفاده کرد. شما می توانید از پنل های خورشیدی تخته سنگ ساختمانی هرسین برای گرمایش، آب گرم، حتی برای گرم کردن استخر خود استفاده کنید که کارایی خانه را بهبود می بخشد.

همانطور که از نام آن پیداست، نمای ساختمان اولین چیزی است که در یک ساختمان توجه بیننده را به خود جلب می کند.

نمای ساختمان ظاهر آن است، بنابراین جذابیت آن بسیار مهم است. البته باید توجه داشت که نمای ساختمان همیشه سنگ ساختمانی هرسین نیست و ممکن است از چوب، شیشه، آجر و … ساخته شود.

در این مقاله به تعریف نمای ساختمان، انواع و کاربردهای آن می پردازیم آیا واقعاً می دانید نمای ساختمان دقیقاً چیست؟

سنگ نمای ساختمان سنگ ساختمانی هرسین است که از سنگ های معدنی ساخته شده و برای ساخت و ساز در نمای ساختمان استفاده می شود امروزه ظاهر یک ساختمان، اگر بیشتر نباشد، اما می توان گفت که به اندازه خود ساختمان اهمیت دارد.