بهترین فواید و مزیتهای شکلات شونیز فندقی برای سلامتی روح!

زمانی که فاتحان اسپانیایی وارد دنیای جدید شدند و روند تهاجم، استعمار و در نهایت نابودی فرهنگ های بومی را آغاز کردند، ارزش محصول محلی کاکائو را نیز کشف کردند.
با این حال، آنها نوآوری خود را در نوشیدنی مناسب آوردند اضافه کردن شکر و ادویه جات ترشی جات برای شیرین کردن کاکائو تلخ است.

پس از آن زمان، شکلات شونیز فندقی در میان اسپانیایی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرد، که تقریباً 100 سال پس از کشف روش تولید را از سایر اروپایی‌ها مخفی نگه داشتند.

اسپانیایی ها نتوانستند راز خود را برای همیشه حفظ کنند و شکلات به سرعت در بقیه اروپای غربی پخش شد. 

شکلات

شکلات – که در آن زمان هنوز منحصراً به شکل یک نوشیدنی بود – در فرانسه و سپس انگلستان در دادگاه‌های سلطنتی و «خانه‌های شکلاتی» ویژه که به نخبگان اجتماعی خدمت می‌کردند، ظاهر شد.

 هات چاکلت توسط طبقات بالا به عنوان خوشمزه و سالم مورد استقبال قرار گرفت و کاکائو در نهایت شهرت یک داروی غرایز جنسی را به دست آورد.
انحصار شکلات در نهایت با شروع انقلاب صنعتی کاهش یافت، زمانی که ماشین های بخار تولید پودر کاکائو را به طور قابل توجهی سریعتر و مقرون به صرفه تر کردند.

 شکلات جامد به بازار آمد و در سال 1850 به موفقیت بزرگی دست یافت، زیرا جوزف فرای کشف کرد که افزودن کره کاکائو به پودر کاکائو یک توده جامد تشکیل می دهد. 

شصت سال بعد، هنر ایجاد شیرینی‌های شکلاتی با پر کردن طعم‌دار – که توسط مخترع بلژیکی آنها، ژان نوهاوس II، پرالین نامیده می‌شود، عمومی شد.

 از آنجا، صنعت شکلات و کاکائو در محبوبیت منفجر شد و به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت.