با استفاده از سیر خشک امروز از شر حشرات برنج در امان بمانید!

سیر پیشگیری از سرطان:
سیر حاوی آنتی اکسیدان ها و سایر خواصی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و حتی احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ ، معده و پانکراس را کاهش می دهد.

همچنین، مکمل‌های سیر ممکن است از رشد سلول‌های سرطانی در افرادی که اعضای خانواده‌شان قبلاً از سرطان سینه، پروستات و گلو رنج برده‌اند، جلوگیری کند.

علاوه بر این سیر توانایی مبارزه با بسیاری از انواع انگل ها به ویژه انگل ها و کرم های روده ای را دارد.

مطالعه درباره سیر و سرماخوردگی
این مطالعه که شامل 150 شرکت‌کننده بود که مکمل‌ها یا کپسول‌های سیر خشک امروز را دریافت کردند که هیچ اثری (دارونما) نداشتند، به‌ویژه در اوج فصل زمستان، نشان داد که یکی از فواید سیر کمک به پیشگیری و درمان سرماخوردگی است.

نتایج مطالعه حاکی از کاهش قابل توجهی در بروز سرماخوردگی در بین افرادی که سیر مصرف کردند در مقایسه با افرادی که دارونما دریافت کردند، بود.

علاوه بر این، زمانی که افراد هر دو گروه سرما خوردند، آنهایی که سیر خوردند خیلی سریعتر از گروهی که دارونما دریافت کردند بهبود یافتند.

سیر

سیر و دیابت:
سیر ممکن است بسیاری از علائم و عوارض مرتبط با دیابت مانند مشکلات کلیوی یا مشکلات سیستم عصبی و شبکیه را بهبود بخشد.

همچنین خوردن سیر ممکن است سطح قند، کلسترول و لیپیدهای خون را کاهش دهد که به دیابتی ها کمک زیادی می کند.

بهبود گردش خون برای زنان باردار و همچنین کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول این برای اطمینان از ایمنی بارداری هم برای مادر و هم برای جنین، حتی پس از تولد بسیار مهم است این بر اساس گزارشی است که توسط مرکز اسلون کترینگ منتشر شده است.
افزایش وزن کودکان در بدو تولد، برخی مطالعات مختلف نشان داد که سیر بر افزایش وزن کودکان در بدو تولد تأثیر می گذارد، به ویژه آنهایی که انتظار می رفت با وزن کم متولد شوند.

در جایی که محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف عصاره سیر توسط زنانی که به احتمال زیاد نوزادی با وزن کم هنگام تولد به دنیا می آورند به تحریک رشد جنین و افزایش وزن آن در هنگام تولد کمک می کند.
خطر ابتلا به پره اکلامپسی را کاهش می دهد، تحقیقات انجام شده توسط متخصصان زنان در بیمارستان چلسی و وست مینستر لندن نشان داد که خوردن سیر در دوران بارداری می تواند خطر پره اکلامپسی را کاهش دهد، وضعیت خطرناکی که از هر ده زن باردار یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و همچنین باعث افزایش خون می شود. فشار و پروتئین در ادرار:
سیر خستگی در دوران بارداری را کاهش می دهد و باکتری ها، قارچ ها و ویروس های مضر را از بین می برد این بر اساس آنچه توسط مرکز پزشکی دانشگاه آمریکایی مریلند نشان داده شده است.
به درمان عفونت های واژن، از جمله سندرم حساسیت مخمری و کاندیدیازیس مزمن کمک می کند این بر اساس مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ است.