افرادی که چای نیم کیلویی چکش سبز بیشتری میل می کنند پوست تیره تری نیز دارند

برگ های چای نیم کیلویی چکش سبز را روی الک خشک می کنند و در دستگاه می چرخانند. سپس آنها را در اتاقی برای سیاه بودن و شکستگی نگهداری می کنند.

طرز تهیه یک فنجان چای: تهیه چای کار آسانی است. ابتدا آن را در آب جوش می ریزند. وقتی چای به اندازه کافی در چهار یا پنج دقیقه خیس شود، آب قرمز رنگ می شود. سپس شکر و شیر به آن اضافه می شود. ما در نهایت چای می خوریم.

محاسن: چای نوشیدنی ارزانی برای رفع خستگی ماست. در کشورهای سردسیر بسیار ضروری است. بدون چای، مردم نمی توانند یک لحظه را بگذرانند.

مضرات: چای حاوی کافئین است. به سلامتی ما آسیب می رساند. چای زیاد باعث ایجاد اختلال در معده ما می شود. در نتیجه نمی توانیم به درستی بخوابیم. نه تنها این، بلکه گرسنگی ما را کاهش می دهد. پس نباید زیاد چای مصرف کرد.

نتیجه گیری: چای به کشورهای خارجی صادر می شود و ارز زیادی بابت آن می گیریم. بنابراین، باید تا حد زیادی برای بهبود اقتصاد ما کشت شود.

چای محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. در دامنه تپه ها رشد می کند. کشت چای به بارندگی زیاد نیاز دارد. با این حال، مهم است که اطمینان حاصل شود که آب باران در پایه گیاهان چای راکد نمی شود.

به همین دلیل است که بیشتر باغ های چای در مناطق تپه ای یافت می شوند. بخش Sylhet دارای بیشترین تعداد باغ چای در بنگلادش است. برخی از کشورهای دیگر مانند چین، اندونزی و هند نیز برای کشت چای معروف هستند.

تهیه چای بسیار آسان است. ابتدا به مقدار لازم آب را در یک قابلمه بجوشانید. سپس برگ های له شده چای را در آن آب بیندازید. بلافاصله آب قرمز می شود. به این میگن لیکور. این لیکور را در فنجان بریزید و شکر و شیر را در آن مخلوط کنید. بله، یک فنجان چای درست می شود.