آسیبهایی که لامپ زنون d2s به خودرو شما وارد می کند

انواع لامپ زنون d2s خودرو در بازار موجود است که هر کدام ویژگی ها و عیوب خاص خود را دارند و لامپ ها در توزیع نور، قدرت و شدت متفاوت هستند و از جمله این لامپ ها می توان به لامپ های ال ای دی اشاره کرد که اخیرا در خودروها استفاده می شوند و می دهند.

نور به رنگ سفید برفی و همچنین در روشنایی روز در لامپ های خودرو و نورهای هالوژن که قدیمی ترین نوع روشنایی مورد استفاده در خودروها است و رنگ زرد روشنایی می دهد اما به شدت پخش می شود.

از جمله انواع لامپ های مدرن می توان به لامپ های زنون اشاره کرد و از گاز برای تولید نور سفید بسیار خالص با گرم کردن گاز با استفاده از برق کمی استفاده می کند، اما دارای مزایا و معایبی است که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

مزایا و معایب چراغ های جلو زنون

لامپ های زنون به خصوص از لامپ های هالوژن روشن تر هستند و می توانند تاریکی را به روز تبدیل کنند و رنگ سفید خالص تولید کنند.

لامپ زنون d2s

نور سفید: لامپ های زنون بر خلاف لامپ های هالوژن که رنگی متمایل به زرد تولید می کنند و LED که رنگ سفید برفی ایجاد می کند، قادر به تولید رنگ سفید خالص و خنک هستند.

مصرف برق کمتر: این به این دلیل است که از نور زنون برای تولید برق کمی به دلیل دمای بالای گاز استفاده می شود که باعث حفظ باتری خودرو می شود.

یکی از مزایای لامپ های زنون این است که عمر طولانی تری نسبت به لامپ های هالوژن دارند، زیرا در مصرف انرژی الکتریکی به صرفه هستند.

لامپ های زنون با توزیع قوی نور در یک منطقه کافی متمایز می شوند و حالت نور بالای آنها می تواند فواصل طولانی را به وضوح و با روشنایی ثابت تشخیص دهد.

تشخیص فضاهای مورد نیاز راننده در رانندگی به طور کامل و یکی از مزیت های آن تشخیص برجستگی ها و برآمدگی هایی است که رانندگان در شب در آن سقوط می کنند.